Archipelag Piękna
Projekt identyfikacji wizualnej dla marki Archipelag Piękna – wyjątkowego miejsca o charakterze Day Spa. Filozofią marki jest holistyczne spojrzenie na człowieka i przekonanie, że „piękno to dużo więcej niż wygląd zewnętrzny a współdziałanie różnych elementów ze sobą daje efekty większe niż suma poszczególnych działań realizowanych osobno”. Tak jak wyspy archipelagu, poszczególne obszary dbania o siebie tworzą jedną, spójną całość.
W projekcie sygnetu ukryte są symbole: inicjał nazwy – litera A, naczynie i kropla łączone z kosmetyką oraz kwiat lotosu. Spójna paleta barw sprzyja wyciszeniu i buduje nastrój odpoczynku, srebrne wykończenie sygnetu podkreśla elegancję i najwyższą jakość usług. Zaprojektowany wzór graficzny tła to przenikające się linie, które nawiązują do fal opływających archipelag.
Usługi
-
Logo
-
Branding
-
Papeteria firmowa
-
Social media